Znalezienie nazwy firmy oraz marki to 3 krok do własnego biznesu.

Przed nami jeden z najprzyjemniejszych elementów planowania, czyli wybór nazwy i marki Twojej firmy. Nazwa, a marka to dwie różne rzeczy.

Nazwa firmy to nazwa, którą będziesz posługiwać na fakturach. To nazwa, która będzie identyfikatorem Twojej firmy w kontaktach, np. z urzędami. Nazwa Twojej firmy nie musi być identyczna, jak nazwa Twojej marki. Wyjaśnię Ci to na przykładzie.

Rejestrując firmę, możesz nazwać ją MIGAWKA Anna Nowak. Im prostsza i krótsza nazwa tym lepiej.

Kreatywność zostaw na czas wymyslania nazwy swojej marki. Wtedy musisz znać już misję firmy, jej wartości, wizję i profil idealnego klienta. 

Twoja firma MIGAWKA Anna Nowak może być właścicielem kilku marek. Przykładowo możesz prowadzić szkolenia fotograficzne pod marką Akademia Fotografii, sesje fotograficzne możesz organizować pod marką osobistą Anna Nowak, a sklep z karmą dla zwierząt możesz prowadzić pod marką Zoomaniak. 

Posiadając 3 ww. marki, będziesz wystawiać faktury jako MIGAWKA Anna Nowak.

Dlatego nie skupiaj się zbytnio nad nazwą firmy, tylko działaj i zakładaj firmę. To tylko nazwa, która możesz zmienić w dowolnym momencie działalności. Najważniejsza jest marka! 

Twoja księgowa Asia